jueves, 23 de diciembre de 2010

XXII Aniversari

Hui és el meu aniversari =D!!

Encara és migdia i ja porte tot un muntunet de regals >w
Vos deixe unes fotos amb tot el que em van regalar anit uns amics. Vam anar al restaurant xinés del poble per a la tradicional reunió de Nadal i celebrar l'amic invisible, encara que cada any som menys, uns es van fora (fora del país) a estudiar i d'altres a treballar (també fora del país ¬o¬!). Però bé, ens ho vam passar molt bé ^o^! I com no ens veiem des d'abans de l'estiu vam passar la nit posant-nos al dia de tot el que havíem fet i el que pensàvem fer.
Segurament no els torne a veure fins febrer, per a l'aniversari de dos d'ells (per sort, els dos que encara queden al país xD!). Per sort ningú més pensa anarse'n del país, i encara que jo em vaja a Barcelona a estudiar no estaré tan lluny com per a no baixar a les quatre o cinc reunions obligades que fem a l'any.


El moneder a cuadrets me l'han regalat els meus pares, que el que tenia donava vergonya ja i no hi tenia espai per a les tarjetes i els carnets. La resta: La borsa de Abacus, la tarjeta amb la nineta de blau, el llibre, el clauer-estrella (encara que a mí em pareix més una bacteria d'ulls saltons xD) i el marcapàgines-auró (sí, eixa cosa allargada que sembla un fideu és, en realitat, un marcapàgines. És més suau... *w*) són regals dels meus amics.


Aquesta Caputxeta de la il·lustradora Mercè Galí venia dibuixada en la borsa de la tarjeta. ¿Casualitat?. No ho crec .o.!. En cualsevol cas m'encanta, és més mona...

Ahhh... vint-i-dos ja... No són molts, ¿oi?. I és un nombre bonic.
Espere ser ja una bibliotecària d'oposició quan arribe als vint-i-cinc. Sommiar no costa diners i, de totes maneres, per ara toca continuar estudiant (almenys un parell d'anys més (maleida convalidació al grau ¬¬...)). Després ja a opositar!.
La pila de lleis, decrets, decrets-llei, apunts i pràctiques de catalogació continua creixent...

2 comentarios:

Eli Ramirez. dijo...

Ei, faig tard! (t'he d'agregar al Google Reader!)
Felicitats!!!!!!! :)

Míriam dijo...

Aw! Moltes gràcies! =D

Bon Nadal~!