domingo, 5 de diciembre de 2010

Començant... un altre cop.

No és la primera vegada que comence un blog. 

Mai m'ha agradat la idea de contar la meua vida per Internet i, per descomptat, no tinc la intenció de fer d'açò un diari. Però m'agradaria tindre un lloc en el que poder parlar tant de les coses més banals com d'aquelles altres que tenen a veure amb els cursos que faig.
Ja he pogut comprovar que els blogs especialitzats mai em duren molt abans de caure en oblit. I l'única manera que veig de solucionar-ho és fent d'un blog professional un blog personal. Amb tot he de dir que ni tan sols treballe. Sí que estic en edat de fer-ho i amb un títol universitari que em certifica com a bibliotecària, arxivera i documentalista, però, davant l'escassa demanda laboral (ni tan sols per a la campanya de Nadal o.o!) no em queda més que seguir estudiant. Així que més que parlar de coses de treball (per allò que he dit de 'blog professional'), parlaré de temes acadèmics: cursos, conferències, articles, etc.

A més practicaré el valencià, que estic traient-me el grau mitjà en valencià i sí, llegir llig molt, però escriure... això és un altre tema. D'aquesta manera tinc una excusa per a fer-ho. (Si veieu faltes m'ho dieu >.<).

Per últim espere que dure fins l'any que ve. La intenció última del blog és deixar constància del que faré a Barcelona quan, d'ací un any, vaja a estudiar allà. De la gent que conega, dels llocs que visite, dels cursos que faça, de les pel·lícules que veja... 

Havia dit que no volia fer d'açò un diari i mireu tot el que he dit ja vov!

En fi.
Esperem que el camí siga llarg.

4 comentarios:

mikk dijo...

Vinga, jo et posaré collonades als comentaris per practicar també. Quin fàstic haver de pensar a cada paraula "estarà açó bé...?" D___D

Míriam dijo...

Benvingut al meu món xD! Em sent tonta cada vegada que busque la paraula més simple al diccionari per a confirmar que porta accent, doble essa o ela geminada XD!

A més, tant de llegir en català tinc tentacions de terminar els verbs de la primera persona del present en "o" >o<!!!

Eli Ramirez dijo...

sempre és guai començar nous blogs ^^

Míriam dijo...

Sí que ho és. Gràcies ^o^