jueves, 19 de abril de 2012

Barcelona: Crònica d'un viatge anunciat. 3ª part

Bon dia de nou, gentola!

Aquesta ja és l'última entrada que faig de la meua estada a Barcelona. La veritat és que per als deu dies que hi vaig estar vaig fer prou coses n.n

El penúltim dia, després de tota una setmana sense poder coincidir, vaig quedar amb l'Eli. Vam estar intercanviant punts de llibre, parlant de sèries, pelis i, com no podia ser d'una altra manera, també de llibres =D
Aquests són una petita mostra dels que em va regalar. La llàstima és que no tinc escàner i la qualitat no és massa bona... però bé, són súper bonics i m'encanten! No aspire a tenir una col·lecció molt gran, però sí m'agradaria fer-me amb els punts dels llibres que em compre, els de les biblioteques que visite o els de les fires del llibre que es celebren per tot el país n.n Que per cert, tots els que he vist fins ara de la Diada de Sant Jordi són preciosos *-*
Per a la pròxima vegada que vaja a Barcelona espere tenir més punts per a intercanviar. A vore si per a l'estiu he estalviat prou i puc tornar d'okupa a casa de la meua amiga.

 L'últim dia, com a colofó final, vaig assistir a la realització d'un curtmetratge a la Universitat Pompeu Fabra. La meua amiga, junt al seu grup de classe, havia de fer-ne un com a treball i... ¡Sopresa! ¡Teníen a l'Elías León Siminiani com a assessor de direcció! Per als qui no el conegueu vos diré que l'Elías va quedar finalista en l'última gala dels Goya amb el curt "El premio" .o.!!!
Dir que em va encantar és poc. M'ho vaig passar súper bé!

Gràcies pel viatge, càmera! Quina ràbia que les fotos, amb els focus i la il·luminació, no isqueren bé...

2 comentarios:

enw dijo...

Cap problema amb lo de les fotos, les que feres al final de tot el grup a les cadires del cinema estan super ben, han agradat a tots els meus companys. En quant al curt te'l passaré pel facebook que no se si l'has vist sencer... de nota van estar un poc rates però bueno...
gràcies per estar allà! :)

Míriam dijo...

Supose que va ser cosa de la llum. Sort que la foto de grup va eixir bé ^-^

Tinc ganes de vore el curt =D

Gràcies a tu per convidar-me >w<!!!