miércoles, 28 de marzo de 2012

Barcelona: Crònica d'un viatge anunciat. 2ª part

Bon dia!

El diumenge dia 11 vam anar a vore Super 8 a la Filmoteca. La feien en versió original amb subtítols i per dos euros que costava l'entrada amb el descompte del carnet jove era quasi una obligació anar-hi.


~ Títol: Super 8

~ Director: J. J. Abrams

~ País i any d'estrena: EE.UU., 2011

~ Duració: 112 min.

~ Gènere: Aventura i Ciència Ficció

~ Reparto: Joel Countrey, Riley Griffiths, Elle Fanning, Ryan Lee, Gabriel Basso, Zach Mills, Kyle Chandler, Ron Eldard, Noah Emmerich, David Gallagher, Glynn Turman i Amanda Michlka




La peli em va agradar molt i vos la recomane des de ja. Els actors, els diàlegs, fins i tot la banda sonora (que ja m'he fet amb ella) van estar genials.
La veritat és que vaig vore-la sense saber ben bé de què anava. Només tenia clar que la produïa l'Spielberg, que la protagonitzaven nens i que passava alguna mena de cosa estranya. No n'havia vist cap tràiler sencer, no m'havia llegit cap crítica i tampoc vaig voler buscar cap pàgina en Internet que m'estripara l'argument. Va ser una d'aquestes vegades en què pots arribar quasi verge a la sala de reproducció.

Doncs bé, Super 8 comença amb la mort de la mare de Joe Lamb, el protagonista. Ràpidament l'hivern passa i deixa pas a les vacances d'estiu, en què Joe i els seus amics aprofitaran per a avançar en el rodatge d'una pel·lícula de zombies que estan filmant per al Festival Internacional de Cinema Súper 8 -pel·lícula que, per cert, apareix just abans dels crèdits finals-. Serà gravant una de les escenes quan veuran com una camioneta s'estavella contra un tren de mercancies provocant un espectacular accident del que n'ixen amb vida quasi de miracle. A partir d'això començaran a succeir-se una sèrie de desaparicions i fenòmens estranys que els nois, burlant la vigilància paterna i la força militar que ha invaït el petit poble on viuen, no dubtaran d'investigar per motius que no vos contaré perquè no vull xafar-vos la sorpresa.

La peli barreja perfectament aventura i acció amb unes petites dosis de drama, romanç i comèdia. I tot sense deixar que l'espectador perda l'interés en cap moment. Per altra banda, encara que estiga protagonitzada per nens és totalment recomanable per a adults. De fet, quan vam anar a vore-la no hi havia cap nen a la sala, tot era gent major o.o! A més, tots fan unes interpretacions boníssimes -molta atenció a la primera actuació de l'Elle Fanning al curtmetratge zombie-. I tot i que resulta difícil elegir jo em quedaria amb el personatge de Ryan Lee, el fanàtic de les explosions. Em va encantar xD

Després de la peli, per acabar de fer una vesprada redona, vam anar a berenar a Petritxol, una xocolateria de la qual una amiga està profundamente enamorada. I no és per a menys! Jo em vaig demanar un mini suís amb nata i un platet de melindros i ja vos dic que la pròxima vegada que puge a Barcelona repetiré berenar. A més ens va eixir prou barat. No recorde exactament el preu però no van ser més de tres euros i repicó. O siga que si vos agraden els llocs acollidors amb cambreres atentes i la xocolata esteu de sort!

A mi em queda pendent buscar un lloc així ací a València xD

No hay comentarios: