sábado, 13 de agosto de 2011

Dia de llibres

I després de mesos desapareguda... ¡Hola-Hola~!

Hui parlaré de les compres que vaig fer l'altre dia. En realitat ja fa prou d'això, però bé, no està mal per a resucitar una miqueta el blog, dic jo.
Van ser tres llibres:
  • "1984" de George Orwell (ja no em queda quasi quasi res per a terminar-lo)
  • "Sauce ciego, mujer dormida" de Haruki Murakami
  • "Fullmetal Alchemist" nº27 de Hiromu Arakawa
La veritat és que inicialment havia pensat comprar-me un altre llibre de Murakami, "1Q84". Des de que el vaig veure li tinc ganes, però són dos llibres i obviamente, surten més cars que només un i de butxaca. Per altra banda només m'he llegit un llibre seu, "Sputnik, mi amor" i encara que em va agradar molt, he preferit elegir un altre que no fóra massa gran per a acabar d'agafar-li el punt. "Sauce ciego, mujer dormida" és una col·lecció de contes breus, o siga que em ve de meravella. A vore si li faig una ressenya quan l'acabe.
Els de "1984" i "Fullmetal Alchemist" tenia clar que m'els anava a comprar. Portava massa temps amb el primer pendent i mai no me decidia per por a que fóra massa dur. Fa poquet em vaig rellegir "Fahrenheit 451" de Ray Bradbury i com que em vaig quedar amb ganes de més (Bradbury m'enamora sempre ;w;) vaig decidir-me. He de dir, a més, que per ara ni m'està deprimint, ni m'està decepcionant, i ja quasi no me queda res per a terminar-lo. ¡Ja vorem com acaba!. I "Fullmetal Alchemist"... bé, què dir, després de vint-i-set toms no anava a deixar l'últim per comprar. A aquesta sèrie ja li faré una ressenya a banda per a comentar-la més en detall i per vore si anime a algú a fer-li una ullada.

Per últim em vaig quedar amb les ganes de comprar també "El genio y la diosa" d'Aldous Huxley, però no el tenien a la llibreria. Vaig llegir el resum per casualitat i em va agradar. L'únic que m'he llegir de Huxley ha sigut "Un mundo feliz" i quasi em pose a plorar com una boba al metro quan m'el vaig acabar, però aquest té pinta de ser completament diferent. Que bé, tampoc és que l'altre me desagradara, de fet vull tornar-lo a llegir, només m'enrecorde de trocets.

I bé, això és tot. Ara només em quedar llegir-los tots i obligar-me a fer les ressenyes que, per cert, tinc un munt pendents >o<

Passeu bon pont!
I aneu amb compte si agafeu el cotxe ò0ó!

No hay comentarios: